Taksitë fluturuese duket se janë pak më afër zbritjes nga toka.
Në SHBA janë publikuar tashmë rregullat e mirtuara për të shtuar zyrtarisht shërbimin avion-taksi, të cilat përziejnë karakteristikat e helikopterëve dhe avionëve. Brenda pak kohësh mund të ofrohen fluturime për klientët. Kjo lëvizje vjen pasi kompanitë kanë rritur ndjeshëm investimet në këtë teknologji të re, e cila paraqitet si transporti i së ardhmes.
Avioni i ri, i njohur gjithashtu si avioni elektrik taksi mund të fluturojë dhe të ulet pa pasur nevojë për pistë, ndërsa gjithashtu udhëton në distanca të gjata si një aeroplan. Ato përdorin gjithashtu motorë elektrikë, duke reduktuar zhurmën dhe ndotjen në krahasim me avionët standardë. Gjithashtu nuk është e nevojshme që këto avion-taksi të ulen domosdoshmërisht në aeroportet e shteteve.
Është argumentuar se këto avion-taksi mund të ndihmojnë në reduktimin e trafikut në qytetet e mbipopulluara dhe mendohet të ketë një kosto të përballueshme për klientët. Ato janë parë edhe si një alternativë për transportin e mallrave.
Në Evropë, kjo industri shpreson të vendosë taksitë fluturuese për Lojërat Olimpike 2024, që do të zhvillohen në Paris.
Pra, ju mund të jeni në gjendje të rezervoni një taksi fluturuese brenda tre viteve.
Gjithashtu, do të hapet së shpejti qendra e taksive fluturuese e gatshme për demonstrime.
Administrata Federale e Aviacionit në SHBA është përballur me presionin e industrisë për të sqaruar rregullat për fluturimin e tyre. Agjencia e konsideron lëvizjen e saj “një hap të rëndësishëm drejt realizimit të operacioneve komerciale të taksive ajrore”. Agjencia Federale e Aviacionit në SHBA deklaron gjithashtu se pritet të publikojë rregullat e propozuara për operimin e avionëve taksi në verën e vitit 2023. Këto rregulla do të përshkruajnë më në detaje kriteret që firmat do të duhet të plotësojnë për të licencuar pilotët dhe për të nisur operacionet e tyre.
‘Progres pozitiv’
Robin Riedel, një partner në McKinsey dhe bashkë-drejtues i Qendrës për Lëvizshmërinë e Ardhshme të firmës, tha se shumë prej këtyre kompanive ka të ngjarë të dështojnë, duke treguar sfidën teknike me të cilën përballen, si dhe detyrën për të fituar besimin e publikut dhe për të ulur kostot mjaftueshëm. për t’i bërë taksitë fluturuese më të përballueshme.
Ai pret që një udhëtim i tillë të mbetet i kufizuar në qytete dhe rrugë të zgjedhura deri në vitin 2030, rrugë të cilat do të përdoren kryesisht nga pasagjerët me të ardhura të larta.
“Askush nuk dëshiron të ndërtojë një lodër tjetër për të pasurit – ka një treg shumë të kufizuar për këtë,” tha ai. Por, shtoi ai, “si shoqëri dhe si industri duhet të jemi realistë”.
Por ai tha se fakti që FAA po punon për të përfshirë avionin e ri taksi në kuadrin e tyre rregullator mund të jetë një shenjë e një të ardhmeje të pasur përpara. Rregullimi i dronëve, nga ana tjetër, ka ndodhur zakonisht pasi kompanitë sigurojnë përjashtime nga rregullat ekzistuese, tha ai. “Fakti që FAA po kalon telashet për të bërë këtë rregullore është një shenjë shumë inkurajuese që jo vetëm që kjo industri po vjen, por është mjaft e madhe dhe e qëndrueshme për të justifikuar këtë lloj rregullimi,” tha ai.